יחימוביץ: "אנחנו עם גאה אבל חשוב לזכור שמקור הכוח האסטרטגי שלנו הוא ארה"ב"

    דוד לזר No Comments on יחימוביץ: "אנחנו עם גאה אבל חשוב לזכור שמקור הכוח האסטרטגי שלנו הוא ארה"ב"
    15:28
    08.05.24
    חדשות קול חי No Comments on נפטר מפצעיו לוחם הימ"מ שנפצע בפעילות בטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (רביעי) ב'מדברים אקטואליה' עם בצלאל קאהן ומני גירא – שוורץ- התייחסה ח"כ שלי יחימוביץ מ'המחנה הציוני' למתיחות בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לנשיא ארה"ב ברק אובמה, זאת על רקע ראיון שקיים השבוע אובמה עם אשת התקשורת אילנה דיין.

    "מטרידה אותי ההידרדרות וההסלמה בין היחסים של ארה"ב וישראל, אנחנו לפעמים עם גאה אבל חשוב שנזכור שמקור הכוח האסטרטגי שלנו הוא מארה"ב", פתחה יחימוביץ, לדבריה, "למרות שיש לנו צבא חזק. אנחנו צריכים לנהוג בזהירות רבה מול ארה"ב".

    יחימוביץ התייחסה לשאלה, הרי אובמה הוא זה שגרם לכל המתיחות הזו, וענתה כי "אני לא אזרחית בארה"ב, אני כאן ויש לי ראש ממשלה אחד והוא נתניהו, אמנם לא בחרתי בו אבל בהחלט הוא נבחר על ידי רוב העם, לכן הציפיה שלי היא ממנו – לחזק את היחסים עם ארה"ב ברמה שזה ייטיב עם אזרחי המדינה".

    "הוא נוסע לנאום בקונגרס בלי רשות מאובמה. תדמיינו את זה הפוך – שאובמה היה בא לפה והיה סוגר עם יושב ראש הכנסת על נאום בכנסת נגד דעתו של נתניהו", לדבריה, "אנחנו שוכחים שארצות הברית היא הכוח שלנו בהצבעות באו"ם בהחלטות אנטי ישראליות", אמרה.

    יחימוביץ התייחסה לרפורמת הגז בישראל ושיבחה את ח"כ משה גפני, "גפני הביא את הנושא אמש לדיון בוועדת הכספים, חייבים לשבח את גפני, הצעה לסדר זה דבר שיו"ר ועדה יכול למשוך שנים גפני היה שותף שלי בעניין".

    "אני לא שמעתי שהקב"ה העניק את הגז לתשובה הוא העניק אותו לכל עם ישראל", צטטה יחימוביץ את גפני.

    על מעמדה במפלגת המחנה הציוני אמרה יחימוביץ כי "טרם החלטתי אם להתמודד על ראשות המפלגה בפעם הבאה, יש עוד שנה עד אז – ודברים רבים יכולים להשתנות".



    0 תגובות